Pages

Thursday, April 20, 2017

  ÜHE BRÄNDI HAUL JA ARVUSTUSED - NYX


Ühed minu lemmik Youtube videod on one brand tutorialid. Sellega seoses tuli mul idee enda blogis alustada postituse sarja, kus tutvustan teile ühe kindla brändi tooteid. Kuna mulle saabus kauaoodatud NYXi pakk, siis mõtlesingi alustada just NYXist. See bränd on leidnud stabiilse koha minu meigihoarderi kollektsioonis ja tänu pidevalt uuenevale tootevalikule, on avastamisruumi oi kui palju! 


Üks toode, mis jäi mulle juba talvel Lätis NYXi poes silma, on Multitasker Mixing Medium. See on põhimotteliselt kreemjas toode, mida saab segada kokku pigmentide, glitteri ja muu taolisega, et luua kreemjas lauvärv või näiteks ägedat tooni lainer. Seda võib kasutada terve näo peal, seega ma usun, et sellega tuleb mul palju katsetamist ja mängimist. Näiteks tundub see ideaalne toode glitter highlighti tegemiseks !

Tellisin ka ühe pigmendi ning glitteri, seekord neutraalsetes toonides. Pigment on toonis Old Hollywood, mis on ülihuvitav pronksjas pigment kuldse ning rosegold säraga. Glitter on toonis Gold, mis on klassikaline kuldne glitter. Kes pigmendil ning glitteril vahet veel ei tee, siis pigment on peenemate osakestega ning seda saab kasutada nahal ka kuivalt. Glitter on aga suuremate osakestega ning tuleb kindlasti glitteriliimi voi mixing mediumiga laule kinnitada.

Silmaalustele mõtlesin katsetada Dark Circle Concealerit toonis Light 02, mis on roosaka alatooniga. See on üliniisutava koostisega ning kookosõliga rikastatud korrektor, mis neutraliseerib sinised toonid silma all ning tõesti aitab tumedaid silmaaluseid kerge vaevaga peita. Niisutava koostise tõttu on aga selle tootega see probleem, et ta koguneb kortsukeste vahele üsna kergelt, mistõttu tuleb see koheselt puudriga kinnitada. 


NYXi tootevalikus on ka meeletult palju erinevaid lauvärve. Minu lemmikud on Ultimate Eyeshadow paletid. Siin pildil on Cool Neutrals palett, kus on nii palju erinevaid huvitavaid toone, mida mul muudes palettides pole. Selle paleti miinuseks on aga see, et siin pole seda ideaalset transition shade ehk hajutustooni. Seetõttu pole see palett minu arust selline, millega saaks ühe look'i otsast lõpuni ära teha. Pigem on see palett nendeks juhtudeks, kui ma otsin mingit kindlat tooni. Pigment on neil väga hea, kuid osad toonid kipuvad veidi pudenema.


Bronzer on mu hea sõber. Suvistel kuudel on ta minu parim sõber. NYXi matid bronzerid - must have! Ise otsustasin Medium tooni kasuks, sest see suvi kavatsen ma korraliku jume saavutada ning Light jääks arvatavasti natuke lahjaks. Pigment on täpselt paras ning toode hajub nahal ilusti!

Ei ole saladus, et NYXi huulepliiatsid on tänu tugevale pigmendile ja kreemjale koostisele ühed minu lemmikud. Seega otsustasin enda kollektsiooni laiendada nelja uue pliiatsiga - Hot Pink, Beige, Flower, Deep Red. Neist neljast on minu lemmikud Hot Pink, mis on erk roosa ning Deep Red, mis on sügavpunane. 

Kaks uut lemmik Soft Matte Lip Creami - Manila ja Rome. Manila on ideaalne korallitoon - sinised teksad, õhuline valge pluus, ilus päevitunud jume ja huultel Manila.... IDEKAS. Ning Rome, mis on kergelt lillakas tumedam nude, ideaalne õhtusteks üritusteks! Ma ei peatu Soft Mattidel liiga kaua, sest ma usun, et kogu Eesti NYXi sihtgrupp on need juba ära proovinud ja oma arvamuse kujundanud. Kellele meeldib, kellele mitte, mina olen igastahes fänn!

Ning viimaks ripsmekoolutaja.. Olen pikka aega olnud hea ripsmekoolutaja otsingul. Ostsin hiljuti Artdeco oma, mis on üsna hea, kuid olles nüüd proovinud NYXi koolutajat, võin öelda, et see on kõvasti parem. Korraks ripsmed vahele ja juba nad on nii kaardus!

Millised on teie NYXi lemmikud? Jätke alla kommentaar ja ehk leian ma endale jälle mõne uue lemmiku!

Päikest,
Doris

No comments:

Post a Comment