Pages

Tuesday, September 26, 2017


MINU KOGEMUS HAMMASTE FOTOVALGENDUSEGA


2 aastat tagasi polnud ma kunagi juukseid värvinud, geelküüsi proovinud ega kulmuhoolduses käinud. Olin täiesti natural ning ehkki ma ei näe loomulikkuses midagi halba, ning pigem taotlen natural look'i ka tänasel päeval, on eelnimetatud protseduurid saanud tähtsaks osaks minu ilurutiinist. Värskelt värvitud juuksed tagavad uue enesekindluse ning hoolitsetud küüned ja õige kujuga kulmud annavad viimistletud välimusele nii palju juurde.
Olen aastaid mõelnud ka hammaste valgendamisele. See mõte tuli juba põhikoolis kui üks mu klassiõde hambaid valgendamas käis. Niisiis panin paar kuud tagasi instagramis silma peale paarile inimesele, kes Tallinnas fotovalgendust teostavad. Kuu aega hiljem võttis Heleni Ilustuudio minuga ühendust ning kutsus fotovalgendusele.
Kuna mul on probleeme olnud hammaste tundlikkusega, siis uurisin ka enda hambaarstilt, kas ta kiidab selle heaks. Arst andis nõusoleku ning otsustasin Heleniga aja kokku leppida.


Heleni Ilustuudio asub kesklinnas, Tradehouse juures ning on ülihubane ja armas väike stuudio. Peale hambavalgenduse teostab Helen ka depilatsioone. 
Kui kohale jõudes hakkas kerge närv sisse tulema siis stuudiosse astudes kadus ärevus kohe ära ning Helen enda sõbraliku olemusega muutis olemise ülimugavaks. Ainuke asi, mida ma kartsin oligi hammaste tundikkuse suurenemine.


Enne protseduuri algust selgitas Helen mulle valgendamise protsessi, tutvustas tooteid ning rääkis ka järelhooldusest. Suurt rõhku tulekski panna just sellele, kuidas hammastega peale valgendamist käituda. Suitsetamine ja kohvi/tee joomine rikub hammaste tooni olenemata sellest kas need on valgendatud või mitte. Eriti tähtsad on esimesed paar päeva peale protseduuri, mil peale kohvi ja tee joomise pole soovitatav ka näiteks mustikaid süüa.



Valgendamise protseduur algas vaseliini huultele määrimisega, et hambakaped huuli ei tiriks. Seejärel pani Helen mulle hambakaped suhu, et kõik hambad oleks ilusti näha ning kandis peale OhWhite geeli. Protsess näeb välja 3 minutit + 2 x 15 minutit. Esimesed 3 minutit on nii-öelda prooviminutid, peale mida kaped eemaldatakse, loputatakse suu ning vaadatakse hambad üle. Kui hammastega kõik korras, siis pannakse geel uuesti peale 15 minutiks. Peale 15 minutit eemaldatakse taas kaped, loputatakse suu ning korratakse protsessi veel viimast korda. Kokku kestab protseduur 50 minutit.


MINU KOGEMUS


Nagu eelnevalt mainitud, kartsin, et minu hambad ei kannata valgendamise protseduuri. Olen varem olnud hädas hammaste tundlikkusega ning olles sellest lõpuks lahti saanud muretsesin, et peale valgendust on tundlikkus jälle tagasi. Valgendamisest on möödas paar nädalat ning võin kinnitada, et mu hambad ei muutunud tundlikumaks ning nendega on kõik täiesti korras.
See enesekindlus, mis tuleb ilusa valge naeratuse omamisest on täiesti ulme! Ehkki ma pole kunagi enda naeratust häbenenud, naeratan ma nüüd veelgi enesekindlamalt. Mina olen igastahes rahul ning julgen Heleni Ilustuudiot soovitada kõigile kellele tundub, et naeratus vajaks lihvimist.


SOOVITUSED


  • Enne hammaste valgendamist soovitan ma külastada hambaarsti, et vaadata üle hammaste seisukord ning saada luba hammaste valgendamiseks.
  • Esimesed päevad peale hambavalgendust ärge jooge teed/kohvi ega sööge mustikaid.
  • Ilusate hammaste alustala on korralik hambahooldus rutiin, seega hoolitsege enda hammaste eest ka peale valgendamist, et tulemus kestaks maksimaalselt kaua. 


Kes pole rahul enda naeratusega ning sooviks sellele sära juurde anda siis soovitan soojalt võtta Heleniga ühendust. Miks mitte enne pühadeperioodi endale kingitus teha ning jõulud säravvalge naeratusega vastu võtta. Mainides koodi "Doris" saate valgenduse kõigest 45 euroga (tavahind on 55€).



Pildid pildistas: @fotokild

No comments:

Post a Comment